বদৰুদ্দিন আজমল মুখ্যমন্ত্ৰী হোৱাত আপত্তি কিহৰঃ শিখা শৰ্মা


             মই জন্ম আৰু বিবাহসূত্ৰে এগৰাকী  হিন্দু ৷ মই ব্ৰাহ্মণৰ বোৱাৰী ৷ এঘৰ ঐতিহাসিক ব্ৰাহ্মণ পৰিয়ালৰ একমাত্ৰ সন্তানৰ পত্নী ৷ জনমৰে পৰা হিন্দুৰ সকলো কাঢ়া নীতি-নিয়মেৰে লালিত পালিত ৷ তথাপিও কওঁ, যদি আজমল মুখ্যমন্ত্ৰী হয়, মই আপত্তি নকৰো বা বেয়াও নাপাওঁ ৷ সমালোচনাও নকৰো ৷ কিন্তু মই কেতিয়াও আজমলৰ ৰাজনৈতিক দলক ভোটো নিদিওঁ ৷ তথাপিও গৰিষ্ঠ জনমতত মুখ্যমন্ত্ৰী হ’লে সমালোচনা নকৰো ৷ 
কাৰণঃ

১৷ মই এখন ধৰ্ম নিৰপেক্ষ গণতান্ত্ৰিক দেশৰ নাগৰিক ৷ 

২৷ মোৰ ভোটটোত হে মোৰ অধিকাৰ আছে ৷ 

৩৷ ভাৰতৰ গণতান্ত্ৰিক নিৰ্বাচনৰ ফলাফলক সকলো ভাৰতীয়ই সন্মান জনোৱা উচিত ৷ 

৪৷ ভাৰতৰ নিৰ্বাচনৰ প্ৰাৰ্থী সকল ভাৰতীয় নাগৰিক হ’বই লাগিব বুলি নিয়ম আছে ৷ গতিকে নিৰ্বাচন আয়োগে এজন অভাৰতীয়ৰ প্ৰাৰ্থিত্ব গ্ৰহণ নকৰে ৷ 

৫৷ আজমল যিহেতু ভাৰতীয়, সেইবাবেই তেওঁ নিৰ্বাচনত প্ৰাৰ্থিত্ব পাইছে ৷ এজন বিজয়ী সাংসদৰ বিষয়ে অযুক্তিকৰ ভাবে কথা কোৱাটো সভ্য মানুহৰ পৰিচয় নহয় ৷ 

৬৷ যদি তেওঁ অসমৰ সাংসদ হ’ব পাৰে, তেন্তে মুখ্যমন্ত্ৰী হ’ব কিয় নোৱাৰিব ? 

  এই আলোচনাত ইছলাম ধৰ্মী সাংসদ হিচাপেহে বদৰুদ্দিন আজমলৰ নাম মই উল্লেখ কৰিছো ৷ আৰু মুছলমানসকলৰ প্ৰতিনিধি হিচাপেহে তেওঁৰ কথা কৈছো তাকো যুক্তিৰ খাতিৰত ৷ কাৰণ মন্ত্ৰী শৰ্মাই আজমলৰ নাম লৈছে আৰু সেইবাবেই মই আজমলৰ নামেৰেই প্ৰত্যুত্তৰ দিব লাগিব ৷ কিন্তু  সাম্প্ৰদায়িক ভাৱধাৰাৰ আৰু খিলঞ্জীয়া বিৰোধী বদৰুদ্দিন আজমল অসমৰ বাবে কোনোদিনেই গ্ৰহণযোগ্য নহয় ৷ 
               ভাৰতৰ গণতান্ত্ৰিক পদ্ধতিয়ে, আমাক আমি ভালপোৱা ধৰণে কামবোৰ কৰিবলৈ নিদিয়ে ৷ গতিকে মিছাকৈ নিউজ চেনেলৰ আগত যা তা বকি নিজৰ স্বৰূপ প্ৰকাশ কৰিব নালাগে ৷ কালি নিউজত দেখিলো কৰোনা সম্ৰাট, অসমৰ একমাত্ৰ বহুবল্কী মন্ত্ৰী হিমন্ত বিশ্ব শৰ্মাই এফালৰ পৰা বকি গৈছে চৰম আত্মসন্তোষ্টিৰে ৷ তেওঁৰ কোনো হতাশা নাই ৷ ভাল কথা ৷ চৰম দুৰ্যোগৰ সময়তো মানুহ হতাশ হ’ব নালাগে ৷ তেওঁৰ দুটা ল’ৰা ছোৱালীয়ে মোটামুটি ভাল ৰিজাল্ট কৰাৰ বাবে তেওঁ হেনো হতাশ হোৱা নাই ৷ ভাল কথা ৷ আমিও সুখী ৷ তেওঁৰ সংসাৰত হেনো কাজিয়া নাই ৷ সেইবাবে তেওঁ হতাশ নহয় বৰং সুখী ৷ ভাল কথা ৷ আমি শুভেচ্ছা জনাইছো তেওঁৰ সুখৰ সংসাৰলৈ ৷ তেওঁ হেনো ৰাজনৈতিক ভাবেও সুখী ৷ কাৰণ তেওঁৰ দল অনাগত নিৰ্বাচনত ১০০ চিট পাই জিকিব ৷ তেওঁ ৰিপৰ্টাৰক সুধিছে, তেওঁ কিয় হতাশ হ’ব ? নিউজৰ সাংবাদিকক তেওঁ কৈছে- “মোক এটা কাৰণ দিয়ক ৷ যাৰ বাবে মই হতাশ হ’ব লাগে ৷ মোৰ ওচৰত তো হতাশ হোৱাৰ কোনো কাৰণ নাই ৷ মই কিয় হতাশ হ’ম ?“

     হিমন্ত বিশ্ব শৰ্মাই একেটা ইন্টাৰভিউতে কৈছে, কেইদিনমানৰ পাছত ৰাজীৱ ভৱনটো আজমল ভৱন হ’ব ৷ ৰাজীৱ ভৱনৰ ফাংচনবোৰত চিকেন, মাটনৰ লগত আৰু এবিধ মাংস সংযোজিত হ’ব ৷ আজমল ভৱন আৰু নতুন এবিধ মাংস ৷ তেওঁ উল্লেখ কৰা এই নতুন মাংসবিধ নিশ্চয় গৰু মাংস ৷ বেছি ভাষা লগাই সংস্কৃত ভাষাৰ আশ্ৰয় নলৈ, মই গৰু মাংস বুলিয়েই ক’লো ৷ কাৰণ গো-মাংস বুলি ক’লেও একেই অৰ্থই বুজায় ৷ 

           এতিয়া কথা হ’ল, ইমান প্ৰত্যয়েৰে ৰাজীৱ ভৱনক আজমল ভৱন হ’ব বুলি কোৱাৰ আঁৰৰ ৰহস্য কি ? কংগ্ৰেছক মুছলমান সজোৱা ? কিয় এই ঘৃণনীয় প্ৰচেষ্টা ? ৰাজীৱ ভৱনত বহা সকলোবোৰ হিন্দুক এইয়া তীব্ৰ অপমান নহয়নে ? চৈধ্য পুৰুষতো হিন্দুৰ সমাজত নচলা গৰুৰ মাংসক, ৰাজীৱ ভৱনলৈ অনাৰ কথা ভাবিব পৰাটোও পাপ ৷ চিপাহী বিদ্ৰোহৰ কথা জানেনে হিমন্ত বিশ্ব শৰ্মাই ? এজন হিন্দুক গৰুৰ মাংস অফাৰ কৰিবনে এজন মুছলমানে ? বা এজন হিন্দুৱে এজন মুছলমানক গাহৰিৰ মাংস অফাৰ কৰিবনে ? কিয় এই বিদ্বেষৰ বীজ সিঁচাৰ অহৰহ চেষ্টা ? কিয় ? 

         আমি মুছলমানৰ ঘৰত বিয়াৰ নিমন্ত্ৰণ পাওঁ ৷ তেওঁলোকে হিন্দুৰ কাৰনে এদিন আৰু মুছলমানৰ কাৰনে আন এদিন অভ্যৰ্থনাৰ আয়োজন কৰে ৷ আমাক হিন্দুৰ অভ্যৰ্থনাৰ দিনালৈহে মাতে ৷ ইমানৰ পাছতো আমাক গৰু খুৱাব বা ৰাজীৱ ভৱনৰ দৰে এটা সামাজিক ৰাজনৈতিক অনুস্থানত গৰুৰ মাংস পৰিৱেশন কৰিব বুলি এজন দায়িত্বশীল মন্ত্ৰীয়ে নিউজৰ আগত কোৱাটোৱে, কি মানসিকতাক প্ৰতিফলিত কৰিলে ? এই ঘোষণাৰ প্ৰয়োজন আছিল নে ? 

          ভাৰতত বিজেপি চৰকাৰ চলি আছে ৷ বিজেপিয়ে কৰিব নোৱাৰা বেয়া কাম একো নাই ৷ আজমল যদি ইমানেই অস্পৃশ্য, তেন্তে আজমলক ভাৰতৰ পৰা নিৰ্বাসন নিদিয়ে কিয় ? আজমল মুখ্যমন্ত্ৰী হোৱাতো যদি এটা ভয়ানক কথা, তেন্তে আজমলক অসমৰ পৰা খেদি নপঠায় কিয় ? পাৰিব ? সাধ্য আছে বিজেপিৰ ? যদি নোৱাৰে, তেন্তে আজমলৰ প্ৰসঙ্গৰে বাৰে বাৰে এটা ধৰ্মীয় সম্প্ৰদায়ক আক্ৰমণ কৰে কিয় ? বাৰে বাৰে হিন্দুৰ বৰ্জনীয় গৰুৰ মঙহ খুৱাবলৈ আজমল বাহিনী প্ৰস্তুত বুলি কিয় জগৰীয়া কৰে এটা সম্প্ৰদায়ক ? তাৰমানে হিমন্ত বিশ্ব শৰ্মাই কেনেবাকৈ মুখ্যমন্ত্ৰী হ’ব পাৰিলেই অসমৰ মুছলমানসকলক গাহৰি খুৱাব ? কথাটো এনেকুৱাই নহ’লনে ? কাৰণ-

       “আপোনাৰ মন যেনে, 
        জগতকো দেখে তেনে“

    তেওঁৰ মনৰ দৰেই ভাবিছে নেকি আজমলৰ মনটোকো ? মই বদৰুদ্দিন আজমলক ব্যক্তিগতভাবে চিনি নাপাওঁ ৷ তেওঁক চিনি পোৱাৰ প্ৰয়োজনবোধো নকৰো ৷ মই স্বাধীন মানুহ ৷ তৰুণ গগৈ, বদৰুদ্দিন আজমল, অথবা কোনো সমুজ্বল, সৰ্বা, হিমন্ত, এজিপি, অখিল কিম্বা লুৰিণৰ লগতো চিনাকি নাই আৰু কাৰো তেল মৰাতো নাই মই ৷ কিন্তু মানুহ হিচাপে মই এই আক্ৰমণবোৰ বেয়া পাওঁ ৷ সেইবাবেই প্ৰয়োগ কৰো ভাৰতীয় সংবিধানে মোক প্ৰদান কৰা বাক স্বাধীনতাৰ অধিকাৰ ৷ ভাৰতৰ পৰা মুছলমানক বিতাৰিত কৰাতো অসম্ভৱ ৷ অসমৰ পৰাও ৷ গতিকে বাচি থকা দিনকেইটা সমিল মিলেৰে, সকলোৱে সকলোকে সন্মান দি জীয়াই থকাত আমি পক্ষপাতি ৷ 

         এতিয়া আহোঁ হিমন্ত বিশ্ব শৰ্মাৰ প্ৰশ্নলৈ ৷ তেওঁ হতাশ নেকি ! হয় ৷ আমি অনুভৱ কৰো তেওঁ হতাশ ৷ দিনে নিশাই কাম কৰাৰ পাছতো , বাৰে বাৰে মুছলমানক আক্ৰমণ কৰাৰ পাছতো, কংগ্ৰেছ দলক তুলা ধুনা দি থকাৰ পাছতো, পৰবৰ্তী মুখ্যমন্ত্ৰী হিচাপে তেওঁৰ নাম দলীয় প্ৰচাৰলৈ নহাটোৱেই তেওঁৰ হতাশাৰ মুখ্য কাৰণ ৷ কংগ্ৰেছী হৈ ৰাহুল গান্ধীৰ প্ৰিয়পাত্ৰ হৈ পৰিব নোৱাৰি, বিজেপিত আহি কঠোৰ পৰিশ্ৰমী হৈয়ো কেৱল চেকেণ্ড মন্ত্ৰী হৈ থাকিব থাকিব লগীয়া হোৱাটোও তেওঁৰ হতাশাৰ আন এক গুৰুত্বপূৰ্ণ কাৰণ ৷ কৰোনা নাটকৰ মূল পৰিচালক হৈয়ো ৰাইজৰ মুখত মুখ্যমন্ত্ৰী হিচাপে তেওঁৰ নাম সমস্বৰে উচ্চাৰণ নোহোৱাটোও তেওঁ হতাশ হ’ব পৰা আন এক গধুৰ কাৰণ ৷ 

           হিমন্ত বিশ্ব শৰ্মাই কৈছে, তেওঁ হতাশ নহয় ৷ কাৰণ তেওঁৰ দুটা সন্তানে মোটিমুটি ভালকৈ পাছ কৰিছে ৷ মই ক’ম -আপুনি হতাশ হোৱা উচিত ৷ আপুনি কেৱল দুটা সন্তানৰ পিতৃ নহয় ৷ আপুনি শিক্ষা মন্ত্ৰী হিচাপে অসমৰ লাখ লাখ ছাত্ৰ ছাত্ৰীৰ পিতৃ ৷ এই ছাত্ৰ ছাত্ৰী সকলক কলেজত চিট দিব পৰা নাই, যি আপোনাৰ সন্তানৰ দৰে ৰিজাল্টৰ পাছত দামী কলেজত পঢ়িব নোৱাৰিব ৷ মাননীয় শৰ্মা ডাঙৰীয়া, অসমীয়া ছাত্ৰ ছাত্ৰীৰ এই অৱস্থাত আপুনি কেৱল নিজৰ সন্তানৰ ৰিজাল্ট পাই সুখী হোৱাতকৈ হতাশ হোৱা প্ৰয়োজন আছিল ৷ আমি দুখিত, লাখ লাখ ছাত্ৰ ছাত্ৰীৰ অনিশ্চিত ভৱিষ্যতে এজন শিক্ষামন্ত্ৰীক হতাশ কৰিব নোৱাৰাত ৷ 

             আপোনাৰ মতে আপুনি হতাশ নহয়, কাৰণ আপোনাৰ সংসাৰ ঠিকে আছে ৷ লাজ লাগিছে ডাঙৰীয়া, আপোনাৰ মানসিকতা দেখি ৷ অপৰিকল্পিত লকডাউনে জুৰুলা কৰা অসমত কিমান সংসাৰ অভাৱত ভাঙি পৰিল আপুনি খবৰ ৰাখিছেনে ? আপুনি কেৱল আপোনাৰ পত্নীক লৈ সুখী বুলি কৈছে ৷ হতাশা নাই বুলি কৈছে ৷ আপুনি অনুভৱ কৰিছেনে প্ৰাইভেট চাকৰি হেৰুৱাই ঘৰত বহি থকা অভাৱী পতি-পত্নীবোৰৰ হতাশা ? এজন দায়িত্বশীল মন্ত্ৰী হিচাপে, ভাগি যোৱা সংসাৰবোৰৰ কবৰত বহি আপুনি কেনেকৈ আপোনাৰ সংসাৰখনৰ সুখৰ প্ৰকাশ কৰিব পাৰিলে ? আপোনাৰ বেয়া নালাগিল ? ইমানতো হতাশ নোহোৱাটো, হতাশাৰে এক চৰম নিদৰ্শন ৷ 

                আপুনি অৰ্থনৈতিক ভাবে সক্ষম ৷ সেইবাবেই আপুনি হতাশ নহয় ৷ খাবলৈ নোপোৱা নিবনুৱাৰ মাজত আপোনাৰ সম্ভাৱৰ প্ৰদৰ্শন উচিতনে ? আপুনি কেৱল নিজৰ পেটটোৰ কথাই ভবা উচিতনে ? নে হিতাধিকাৰীক আঁচনি দি ভোট কিনিলেই অসমৰ মধ্যবিত্তৰ ভোকবোৰ নোহোৱা হৈ যাব ? 

          চৰকাৰ এখন নিৰপেক্ষ হোৱা উচিত ৷ বিধায়ক এজনে ধৰ্ম ভিত্তিক কথা ক’লে বেয়া নেদেখিলেও, মন্ত্ৰী এজনে এটা বিশেষ ধৰ্মক বাৰে বাৰে আক্ৰমণ কৰি থাকিলে বৰ বেয়া দেখি ৷ ইয়াৰ অন্তৰালত কি আছে ? আপুনি মন্ত্ৰী ৷ অসমৰ বাসিন্দা হিচাপে আজমলেও আপোনাৰ মন্ত্ৰীত্ব স্বীকাৰ কৰিব ৷ গতিকে মন্ত্ৰী হৈ শপত লোৱাৰ লগে লগে, আপুনি তথা আন মন্ত্ৰীসকলো একো একোজন ধৰ্ম নিৰপেক্ষ মানুহলৈ পৰ্য্যবসিত হোৱাতো প্ৰয়োজন আছিল ৷ যিটো বিজেপিৰ মন্ত্ৰী সকল কোনোদিনেই হ’ব নোৱাৰিলে ৷ সেইবাবেই ভোটত জিকাৰ আশাত, হিন্দুৰ আৱেগ বৃদ্ধি কৰি, আপোনালোকে বাৰে বাৰে কথাৰে আক্ৰমণ কৰে মুছলমানক ৷ মুছলমানে গৰু খালেই যেনিবা, কি বৰ ডাঙৰ কথাটো হ’ল ? আমিও দেখোন ছাগলী খাওঁ ৷ গৰু আৰু ছাগলী একেই তৃণভোজী প্ৰাণী ৷ যদি গৰু খোৱাটো ইমানেই বেয়া, তেন্তে আপোনালোকৰ এম্বেচেদৰে অসমৰ দৌৰবিদক অলিম্পিক জিকিবলৈ গৰু খোৱাৰ পৰামৰ্শ দিছিল কিয় ? দুয়োজনেইতো হিন্দু আছিল ৷ 

           হিমন্ত বিশ্ব শৰ্মাক আহ্বান জনাও, বহুত হ’ল ৷ আৰু বিদ্বেষ নানিব ৷ আপুনি কোৱাৰ দৰে, বেয়া গালি দিবলৈ আপুনি পঠিয়াব পৰা মানুহলৈ আমি ভয় নকৰো ৷ মই যেতিয়ালৈকে কোনো অপৰাধ নকৰিম, তেতিয়ালৈকে পৃথিৱীৰ কোনো শক্তিয়ে মোক একো কৰিব নোৱাৰিব ৷ আৰু যদি অপৰাধ কৰো আপুনি কিয়, ভাৰতৰ ৰাষ্টপতিয়েও মোক বচাব নোৱাৰিব ৷ গতিকে কাৰো গালিলৈ কেয়াৰ কৰা মানুহ মই নহয় ৷ সমালোচনা কৰিমেই ৷ আপুনি বেয়া পালেও কৰিম ৷ যেতিয়ালৈকে অসামাজিক কথাবোৰ কৈ থাকিব, ময়ো সমালোচনা কৰিয়েই থাকিম ৷ বিদ্বেষ বন্ধ কৰক ৷ আমাক মিলিজুলি থাকিবলৈ দিয়ক ৷ অসমৰ নিৰপেক্ষ মানুহবোৰক আপোনালোকৰ হাতৰ পুতলা কৰিব পাৰিম বুলি নাভাবিব ৷ হিন্দুক হিন্দু হৈ জীয়াই থাকিবলৈ দিয়ক ৷ হিন্দুক বিজেপি কৰি নেপেলাব ৷ সকলো হিন্দুক “জয় চিয়া ৰাম“ ক’বলৈ বাধ্য নকৰিব ৷ ইতিকিং সূচক মন্তব্যৰে উঠি অহা প্ৰজন্মক অভদ্ৰ হ’বলৈ উৎসাহিত নকৰিব ৷ নহ’লে এই ৰুগ্ন সমাজৰ বীজানুয়ে আপোনাৰ সন্তানক নহ’লেও, আপোনাৰ অঙহী বঙহীক আৰু তেওঁলোকৰ সন্তানক শেষ কৰি পেলাব ৷ আৰু আমিও শেষ হৈ যাম ৷ আপোনাৰ পৰা অনাগত দিনত এনে সাক্ষাতকাৰ আশা নকৰো ৷ প্ৰয়োজন হ’লে আপুনি ৰাজনীতিৰ পৰা আঁতৰি যাওক ৷ কিন্তু অসমখন বিষবাস্পৰে ভৰাই নেপেলাব ৷ কেইটামান ভাল কামৰ বিপৰীতে, বেছিভাগ বেয়া কামেৰে অসমৰ মানুহবোৰক আৰু অশান্তি নিদিব ৷ সময় আপোনাৰো আছে ৷ সেই কথা পাহৰি নাযাব ৷

Comments

Popular posts from this blog

সোমবাৰৰ পৰা চাৰিখন জিলাত সম্পূৰ্ণ ‘লকডাউন’ ঘোষণা ৰাজ্য চৰকাৰৰ, ক’ত ক’ত সবিশেষ পঢ়ক আৰু জানি লওঁক....!

বৰপেটাৰোডত ১৬৩তম কেন্দ্ৰীয় ৰবীন্দ্ৰ জয়ন্তী উদযাপন আৰু "বিধায়ক বটা" প্ৰদান।

কাৰাগাৰত ধৰ্মান্তকৰণ এজন ব্যক্তি